Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the cookie-law-info domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/html/_gwarancja/wp-includes/functions.php on line 6121
Szczegóły oferty Kospel SAFE dla HPMZ - 1 dodatkowy rok

Szczegóły oferty Kospel SAFE dla HPMZ – 1 dodatkowy rok

1 rok dodatkowej gwaracji:

    1. Bezpłatne usunięcie usterek – producent bezpłatnie usunie usterki wynikające z wady technicznej urządzenia z wykluczeniem:
      • uszkodzeń mechanicznych;
      • uszkodzeń powstałych na skutek korozji;
      • uszkodzeń estetycznych elementów zewnętrznych, takich jak obudowa, powstałych na skutek transportu lub przemieszczania się sprzętu, w tym zarysowania, wgniecenia, pęknięcia;
      • uszkodzeń termicznych i chemicznych;
      • uszkodzeń powstałych na skutek przechowywania i użytkowania sprzętu w warunkach, które są niezgodne z normalnymi warunkami domowymi, określonymi wymaganiami odpowiednich norm;
      • uszkodzeń spowodowanych działaniem lub zaniechaniem użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej;
      • uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym podłączeniem do zasilania elektrycznego oraz nieprawidłowymi parametrami sieci energetycznej lub domowej instalacji elektrycznej (tj. napięcie, natężenie częstotliwość);
      • uszkodzeń związanych z zakłóceniami w elektrycznej sieci zasilającej (przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne);
      • uszkodzeń spowodowanych siłą wyższą;
      • czynności konserwacyjnych i wymiany części posiadających określoną żywotność (bezpieczniki, filtry,);
      • zakamienienia urządzenia, nagromadzenia zanieczyszczeń oraz uszkodzeń z nich wynikających.
    2. Darmowe doradztwo – użytkownik może skorzystać z pomocy wykwalifikowanego inżyniera w doradztwie obejmującym zagadnienia związane z ustawieniem parametrów pracy pompy ciepła, jej poprawnym zamontowaniu i użytkowaniu. Porada może być udzielona w postaci rozmowy telefonicznej, korespondencji email, telekonferencji lub osobiście w siedzibie serwisu fabrycznego firmy Kospel sp. z o.o. w Koszalinie. Doradztwo nie obejmuje zagadnień związanych z urządzeniami, sterownikami i armaturą hydrauliczną innych producentów oraz projektowaniem instalacji grzewczej, elektrycznej i hydraulicznej. Nasi doradcy udzielają informacji z najwyższą starannością i działają w najlepszym interesie użytkownika. Parametry pracy pompy ciepła sugerowane przez doradców są szacunkowe i należy porównać je z wytycznymi projektu instalacji grzewczej. Producent nie odpowiada za ewentualne koszty związane z funkcjonowaniem pompy ciepła według sugerowanych parametrów pracy.
    3. Pomoc techniczna – użytkownik może skorzystać z pomocy technicznej wykwalifikowanego inżyniera serwisu w doradztwie obejmującym zagadnienia związane z technicznymi aspektami pracy pompy ciepła, jego konserwacją i analizą stanów awaryjnych. Porada może być udzielona w postaci rozmowy telefonicznej, korespondencji email, telekonferencji lub osobiście w siedzibie firmy Kospel w Koszalinie. Pomoc techniczna nie obejmuje zagadnień związanych z urządzeniami, sterownikami i armaturą hydrauliczną innych producentów oraz projektowaniem instalacji grzewczej, elektrycznej i hydraulicznej. Nasi doradcy udzielają informacji z najwyższą starannością i działają w najlepszym interesie użytkownika. Parametry pracy pompy ciepła sugerowane przez doradców są szacunkowe i należy porównać je z wytycznymi projektu instalacji grzewczej. Producent nie odpowiada za ewentualne koszty związane z funkcjonowaniem pompy ciepła według sugerowanych parametrów pracy.
    4. Wsparcie przy pierwszym uruchomieniu – użytkownik może skorzystać z pomocy technicznej wykwalifikowanego inżyniera serwisu przy pierwszym uruchomieniu pompy ciepła. Porada może być udzielona w postaci rozmowy telefonicznej, korespondencji email, telekonferencji. Użytkownik powinien poinformować serwis fabryczny o planowanym terminie pierwszego uruchomienia w celu rezerwacji terminu u inżyniera serwisu. Nasi doradcy udzielają informacji z najwyższą starannością i działają w najlepszym interesie użytkownika. Parametry pracy pompy ciepła sugerowane przez doradców są szacunkowe i należy porównać je z wytycznymi projektu instalacji grzewczej. Producent nie odpowiada za ewentualne koszty związane z funkcjonowaniem pompy ciepła według sugerowanych parametrów pracy.
    5. Wsparcia poza godzinami pracy serwisu – użytkownik może skorzystać ze wsparcia technicznego poza godzinami pracy serwisu fabrycznego w godzinach 15-22 oraz weekendy. Użytkownik może skontaktować się z inżynierem serwisu dzwoniąc pod numer 510 100 294. Posiadanie zdalnego dostępu w postaci skonfigurowanego modułu internetowego C.MI2 gwarantuje lepszą jakość usługi „Wsparcia poza godzinami pracy” . Nasi doradcy udzielają informacji z najwyższą starannością i działają w najlepszym interesie użytkownika. Parametry pracy pompy ciepła sugerowane przez doradców są szacunkowe i należy porównać je z wytycznymi projektu instalacji grzewczej. Producent nie odpowiada za ewentualne koszty związane z funkcjonowaniem pompy ciepła według sugerowanych parametrów pracy.
Background

Przedłuż gwarancję o 1 rok

Wybieram ofertę